Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη της άσκησης, αλλά δεν είναι πάντοτε εύκολο να τη βάλουμε στην καθημερινότητά μας. Κι όμως υπάρχουν τρόποι να γυμνάζεστε, χωρίς να κοπιάζετε!
Ξεχάστε το καρπούζι, το πεπόνι και τα ροδάκινα και αναζητήστε εποχικά φρούτα και λαχανικά για να εμπλουτίσετε την καθημερινή σας διατροφή.
Η τακτική κατανάλωση προβιοτικών, μέσω τροφίμων όπως το γιαούρτι, το γάλα και το τυρί, βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης του αίματος.
Ιδέες και προτάσεις για να τρώει καθημερινά το παιδί τροφές υγιεινές και θρεπτικές.
Η σωστή γυμναστική για να αποδώσει πρέπει να συνοδεύεται και από τη σωστή διατροφή!
Η άσκηση δεν είναι μόνο αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης του λίπους αλλά και φάρμακο για προβλήματα υγείας, όπως το άγχος, η αϋπνία, ο πόνος στη μέση, ακόμα και οι εξάψεις.
Το τρέξιμο είναι μια από τις καλύτερες και ανέξοδες μορφές άσκησης. Το κάνετε όμως σωστά;
Η αποτοξίνωση έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό καθώς μεταξύ άλλων, συμβάλλει στην αντιγήρανση και την καύση λίπους, αυξάνει την ενέργεια ενώ μειώνει την κούραση και το άγχος.
Με τις κατάλληλες ασκήσεις ενδυνάμωσης θα καταφέρετε να διώξετε από πάνω σας τα περιττά "βάρη". 
Μπείτε σε πρόγραμμα, ακολουθήστε με συνέπεια ένα υγιεινό και ισορροπημένο διαιτολόγιο και σύντομα θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για να χάσετε κιλά και κυρίως το ενοχλητικό λίπος, θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, σε τακτική βάση.
Η Λαρισαία δερματολόγος Κωνσταντίνα Κιμπούρη, παρουσιάζει την πλέον σύγχρονη μέθοδο αντιγήρανσης!

Timeline