Πως να χάσετε κιλά ενόψει καλοκαιριού


Ο καιρός φαίνεται ακόμα αναποφάσιστος όμως το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, καθώς απέχει μόλις ένα μήνα!

 

Παράλληλα το Πάσχα ίσως άφησε πίσω του σε πολλούς από εμάς κάποια επιπλέον κιλά τα οποία σίγουρα θέλουμε να χάσουμε λίγο πριν βγούμε στην παραλία. Ποιος είναι όμως ο κατάλληλος τρόπος για να χαθούν αυτά τα κιλά εύκολα και υγιεινά;

 

  • Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και αποφύγετε αποτοξινωτικές, στερητικές ή μονοφαγικές δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα καθώς αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα αποτελεί έναν εφικτό και υγιή στόχο.
  • Προσπαθήστε να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να πεινάτε λιγότερο αλλά και να διατηρείτε τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση. Υιοθετήστε τα 3 κύρια γεύματα την ημέρα και 2-3 ενδιάμεσα τύπου σνακ.
  • Μην παραλείπετε το πρωινό. Θα σας βοηθήσει να καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα μεσημεριανού αλλά και να περιορίσετε το «τσιμπολόγημα» μέσα στην ημέρα.
    Καταναλώστε ποικιλία φρούτων και λαχανικών.
  • Δώστε έμφαση στην κατανάλωση οσπρίων, λαδερών και ψαριών έναντι του κόκκινου κρέατος.
  • Περιορίστε το ελαιόλαδο στο μαγείρεμα και προσθέστε νερό και κρασί ή λεμόνι (για να συμπληρώσετε υγρά), αποφεύγοντας έτσι τα πολλά λιπαρά.
  • Περιορίστε την κατανάλωση γλυκών, επιδορπίων και ροφημάτων πλούσιων σε ζάχαρη και λίπος.
  • Πίνετε αρκετά υγρά. Προτιμήστε όσα δεν έχουν θερμίδες, όπως είναι το νερό, το ανθρακούχο νερό, τα διάφορα αφεψήματα, το πράσινο και το μαύρο τσάι, ο καφές και τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη.
  • Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ σας προσφέρει μόνο κενές θερμίδες, συμβάλλοντας στην αύξηση λιπώδους ιστού και της κατακράτησης υγρών.
  • Εκτός της υιοθέτησης ενός ποιοτικού μοντέλου διατροφής, χρειάζεται και η κατανόηση της έννοιας της μερίδας των τροφίμων. Με την σωστή καθοδήγηση του επιστήμονα διαιτολόγου-διατροφολόγου γίνεται εφικτή η επίτευξη του στόχου σας ακολουθώντας ένα κατάλληλα σχεδιασμένο, εξατομικευμένο, υποθερμιδικό διαιτολόγιο.
  • Βάλτε τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή σας, είτε μέσω οργανωμένης άσκησης σε κάποιο γυμναστήριο, είτε περπατώντας και τρέχοντας στη φύση.
  • Δεν χρειάζεται να στερηθείτε πολλά για να επιτύχετε το επιθυμητό βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας. Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες, υιοθετήστε ένα ισορροπημένο πρότυπο διατροφής και γίνετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας γι’αυτό το καλοκαίρι!

 

Καλή επιτυχία!

Πλατσά Κωνσταντίνα,

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Καραολή & Δημητρίου 4

Πλατεία Νεάπολης, Λάρισα 

Τ. 2414001623

Κ. 6932647533

Ε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Timeline

Εκδότρια: Δανάη Δημητρακοπούλου

Αρχισυνταξία: Χαρίκλεια Βλαχάκη
Σύνταξη: Παναγιώτα Φούντα
Δημιουργικό: Εύη Αγγελούλη
Επικοινωνία: epiloges@eleftheria.gr
Τηλ.: 2410 660335 
Δημοσιογραφικός Οργανισμός “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ

 Για την προβολή της επιχείρησής σας επικοινωνήστε με το διαφημιστικό τμήμα.

  • Υπεύθυνη: Σταυρούλα Γκρίλλα
  • Διεύθυνση: Παπασταύρου 6, Λάρισα
  • Τηλ.: 2410 564029
  • email: dtp@eleftheria.gr
  • Media Kit

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

SOCIAL MEDIA

Καρφιτσώστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο pinterest Ακολουθήστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο instagram