Τροφές για λαμπερό δέρμα


Η σωστή διατροφή αντανακλάται στην υγεία μας, αλλά και στην καλή κατάσταση του σώματος και του δέρματός μας.

Εκτός, λοιπόν, από τα προϊόντα περιποίησης και οι κατάλληλες τροφές βοηθούν την επιδερμίδα να φαίνεται φρέσκια και λαμπερή

Ντομάτες

Το λυκοπένιο, το συστατικό που δίνει στις ντομάτες το έντονο κόκκινο χρώμα τους, είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν πρόωρη γήρανση.

Καρπούζι

Το καρπούζι περιέχει πάρα πολύ νερό, ενυδατώνοντας την επιδερμίδα μας, όπως και βιταμίνες Α και C. Επίσης, περιέχει αντιοξειδωτικά, όπως και λυκοπένιο, που είναι αναγκαία για την καλή μας υγεία.

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή όπως το πορτοκάλι, το λεμόνι και το γκρέιπφρουτ έχουν τεράστια οφέλη για το δέρμα. Τα λεμόνια μπορούν να μας βοηθήσουν όταν το δέρμα μας έχει σημάδια ακμής ή ανισότητες στο χρώμα, και μπορούν επίσης να καθαρίσουν τους πόρους. Ένας καλός τρόπος, που πολλοί ειδικοί προτείνουν, είναι να πίνετε το πρωί, με άδειο στομάχι, ένα ποτήρι χλιαρό νερό με μέλι και λεμόνι.

Λάδι καρύδας

Το λάδι καρύδας έχει υπέροχα αποτελέσματα για το δέρμα μας και όταν το καταναλώνουμε, αλλά και όταν το χρησιμοποιούμε τοπικά. Μπορεί να προσφέρει προστασία από τον ήλιο, να καταπολεμήσει τα βακτήρια και να μαλακώσει το δέρμα.

Καρότα

Τα καρότα είναι από τα καλύτερα λαχανικά για το δέρμα μας, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και Ε, που είναι αναγκαίες για να έχουμε όμορφη, νεανική εμφάνιση.

Αβοκάντο

Περιέχει βιταμίνες Α, C και Ε, που ενυδατώνουν το δέρμα, αλλά και κάλιο, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ, τα οποία παίζουν μικρούς ρόλους στην γενικότερη υγεία του δέρματος.

Σχετικά Άρθρα

Timeline