Τα διλήμματα της γυμναστικής


Τι είναι καλύτερο ο διάδρομος στο γυμναστήριο ή το τρέξιμο στα πάρκα; Το στατικό ποδήλατο ή οι βόλτες στη φύση; Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο.

Διάδρομος ή τζόγκινγκ;

Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι καλό για τη φυσική σας κατάσταση. Αν προτιμήσετε το τρέξιμο σε εξωτερικό χώρο, καλό είναι να έχετε μαζί σας ένα ρολόι που να δείχνει την ταχύτητα και τον ρυθμό τρεξίματος ή ακόμη και τις θερμίδες που καίτε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επίσης, το θετικό του να τρέχετε έξω είναι ότι υπάρχει εναλλαγή παραστάσεων, αφού δεν αναγκάζεστε να κοιτάτε τον τοίχο ή μια οθόνη τηλεόρασης. Βέβαια, ο εξωτερικός χώρος κρύβει και κάποιους κινδύνους, όπως π.χ. μια πτώση που δύσκολα θα συμβεί στο διάδρομο. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο του διαδρόμου είναι ότι προσφέρει εναλλαγές στον τρόπο του τρεξίματος, όπως ελεγχόμενη και σταδιακή αύξηση της ταχύτητας, αύξηση της κλίσης κ.λπ.


Ποδήλατο στατικό ή ποδήλατο έξω;

Ότι ισχύει για το τρέξιμο, ισχύει περίπου και για τα ποδήλατα και για άλλα είδη άσκησης. Ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία σας μπορείτε να επιλέξετε αν προτιμάτε την εναλλαγή τοπίων που προσφέρει η άσκηση στον εξωτερικό χώρο ή όχι. Βέβαια, αν επιλέξετε στατικό ποδήλατο αλλά θέλετε να κάνετε πιο έντονη άσκηση και όχι το κλασικό ζέσταμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποιο τμήμα spinning, που είναι μια διασκεδαστική μορφή αεροβικής γυμναστικής πάνω σε ποδήλατο με τη συνοδεία δυνατής μουσικής. Το ποδήλατο δρόμου πάντως βοηθά στην εκγύμναση όλου του σώματος, καθώς απαιτεί κίνηση των περισσότερων μυών, σε αντίθεση με το στατικό ποδήλατο, που αν το κάνετε σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς, μπορείτε μέχρι και να διαβάσετε κάποιο βιβλίο ή περιοδικό.

 

Ελλειπτικό ή περπάτημα;

Η διαφορά ανάμεσα στα δύο είδη δεν έγκειται τόσο στις προτιμήσεις του αθλούμενου, όσο στον τρόπο της άσκησης καθεαυτής. Όταν κάποιος περπατά, σε όποια ταχύτητα και αν το κάνει, εκτελεί μια σειρά από φυσικές κινήσεις, κάτι που δεν συμβαίνει με το ελλειπτικό. Αυτό σημαίνει ότι με αντικειμενικούς όρους το περπάτημα είναι καλύτερο για τους μύες. Όμως, επειδή το ελλειπτικό είναι μια άσκηση δύσκολη που γυμνάζει ειδικά τους τετρακεφάλους και τους γλουτούς επιφέρει πιο άμεσα αποτελέσματα.


Σχετικά Άρθρα

Timeline

Εκδότρια: Δανάη Δημητρακοπούλου

Αρχισυνταξία: Χαρίκλεια Βλαχάκη
Σύνταξη: Παναγιώτα Φούντα
Δημιουργικό: Εύη Αγγελούλη
Επικοινωνία: epiloges@eleftheria.gr
Τηλ.: 2410 660335 
Δημοσιογραφικός Οργανισμός “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ

 Για την προβολή της επιχείρησής σας επικοινωνήστε με το διαφημιστικό τμήμα.

  • Υπεύθυνη: Σταυρούλα Γκρίλλα
  • Διεύθυνση: Παπασταύρου 6, Λάρισα
  • Τηλ.: 2410 564029
  • email: dtp@eleftheria.gr
  • Media Kit

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

SOCIAL MEDIA

Καρφιτσώστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο pinterest Ακολουθήστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο instagram