Γυμναστική που «καίει» (θερμίδες)


Για να χάσετε κιλά και κυρίως το ενοχλητικό λίπος, θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, σε τακτική βάση.



Από τον... καναπέ θαύματα δε γίνονται, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τα περισσότερα είδη άσκησης έχουν πολύ καλά αποτελέσματα και μπορείτε να δοκιμάστε διάφορες μορφές για να καταλήξτε σε αυτή που σας εκφράζει περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε περισσότερη διάθεση πριν από κάθε προπόνηση.

 Αν ανήκετε σε εκείνες που δεν αντέχουν το γυμναστήριο προτιμήστε το τρέξιμο ή το περπάτημα στη φύση ή δοκιμάστε ένα σπορ που γίνεται σε εξωτερικό χώρο, όπως το τέννις. Αν σας αρέσουν τα ομαδικά αθλήματα μπορείτε να γραφείτε σε ομάδα βόλεϊ, ή αν είστε λάτρης της θάλασσας μπορείτε να κάνετε κολύμπι σε κάποιο κολυμβητήριο. Ποια λοιπόν είναι εκείνη η άσκηση που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο σας; Πάμε να δούμε πόσες (περίπου, μιας και ποικίλει αναλόγως της έντασης της άσκησης και του βάρους του ασκούμενου) θερμίδες καίμε ανά άσκηση:

 

Για μία ώρα προπόνησης:

Spinning: 700 θερμίδες

Ελλειπτικό: 450 θερμίδες

Pilates: 200 θερμίδες

Koλύμβηση: 580 θερμίδες

Γρήγορο περπάτημα: 320 θερμίδες

Zumba: 600 θερμίδες

Γρήγορο τρέξιμο: 750 θερμίδες

Αερόμπικ: 500 θερμίδες

Τέννις: 680 θερμίδες

Χορός (μέτρια ένταση): 500 θερμίδες

Σχετικά Άρθρα

Timeline

Εκδότρια: Δανάη Δημητρακοπούλου

Αρχισυνταξία: Χαρίκλεια Βλαχάκη
Σύνταξη: Παναγιώτα Φούντα
Δημιουργικό: Εύη Αγγελούλη
Επικοινωνία: epiloges@eleftheria.gr
Τηλ.: 2410 660335 
Δημοσιογραφικός Οργανισμός “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ

 Για την προβολή της επιχείρησής σας επικοινωνήστε με το διαφημιστικό τμήμα.

  • Υπεύθυνη: Σταυρούλα Γκρίλλα
  • Διεύθυνση: Παπασταύρου 6, Λάρισα
  • Τηλ.: 2410 564029
  • email: dtp@eleftheria.gr
  • Media Kit

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

SOCIAL MEDIA

Καρφιτσώστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο pinterest Ακολουθήστε τις Θεσσαλικές επιλογές στο instagram